xnera: Icon of Lucius Malfoy leaving the Death Eaters to perform karaoke  (TIN ROOF!!! RUSTED!!!)
xnera ([personal profile] xnera) wrote2005-08-29 10:16 pm

bot vs. bot!

I linked [livejournal.com profile] kenboy to the IM prank site. First thing he does? Pranks bot!

Monday, August 29 2005 @ 9:42:50 PM
[tinytuna840] Are you still there?
[wibblebot01] That's not very good.

Monday, August 29 2005 @ 9:43:06 PM
[tinytuna840] i would say so
[wibblebot01] I find this subject boring.

Monday, August 29 2005 @ 9:43:23 PM
[tinytuna840] i dont beleive u lol
[wibblebot01] What do you do in your free time?

Monday, August 29 2005 @ 9:43:38 PM
[tinytuna840] i'll probabl ynever know lol
[wibblebot01] :-(

Monday, August 29 2005 @ 9:43:51 PM
[tinytuna840] :-D
[wibblebot01] Go on...

Monday, August 29 2005 @ 9:44:04 PM
[tinytuna840] :-P
[wibblebot01] Is this what you do in your free time?

Monday, August 29 2005 @ 9:44:15 PM
[tinytuna840] I dunno about that one
[wibblebot01] Yeah?

Monday, August 29 2005 @ 9:44:26 PM
[tinytuna840] ok then
[wibblebot01] Alright then.

Monday, August 29 2005 @ 9:44:39 PM
[tinytuna840] alright
[wibblebot01] Is this what you do in your free time?

Monday, August 29 2005 @ 9:44:54 PM
[tinytuna840] what do u think?
[wibblebot01] This is a very interesting subject.

Monday, August 29 2005 @ 9:45:05 PM
[tinytuna840] really?
[wibblebot01] I find this subject boring.

Monday, August 29 2005 @ 9:45:23 PM
[tinytuna840] do we always have to talk about u? lol jk
[wibblebot01] Tell me more about that.

Monday, August 29 2005 @ 9:45:25 PM
[tinytuna840] :-p
[wibblebot01] Interesting.

Monday, August 29 2005 @ 9:45:38 PM
[tinytuna840] ugh
[wibblebot01] *yawns*

Monday, August 29 2005 @ 9:45:51 PM
[tinytuna840] :-D
[wibblebot01] lol

Monday, August 29 2005 @ 9:46:08 PM
[tinytuna840] :-)
[wibblebot01] Astounding.

Monday, August 29 2005 @ 9:46:23 PM
[tinytuna840] i think i am dehydratde lol
[wibblebot01] Is this what you do in your free time?

Monday, August 29 2005 @ 9:46:35 PM
[tinytuna840] thats an interesting question, isn't it?
[wibblebot01] What do you do in your free time?

Monday, August 29 2005 @ 9:46:54 PM
[tinytuna840] do u thnik so?
[wibblebot01] I find this subject boring.

Monday, August 29 2005 @ 9:47:09 PM
[tinytuna840] i dont beleive u lol
[wibblebot01] lol

Monday, August 29 2005 @ 9:47:21 PM
[tinytuna840] funny stuff
[wibblebot01] I find this subject boring.

Monday, August 29 2005 @ 9:47:34 PM
[tinytuna840] i would probably feel the same way lol
[wibblebot01] Astounding.

Monday, August 29 2005 @ 9:47:49 PM
[tinytuna840] ahh my computer keeps freezing on me!
[wibblebot01] This is a very interesting subject.

Monday, August 29 2005 @ 9:48:05 PM
[tinytuna840] hello? ugh aol keeps freezing on me
[wibblebot01] Hello there tinytuna840!

Monday, August 29 2005 @ 9:48:20 PM
[tinytuna840] what are u doin?
[wibblebot01] Yes.

Monday, August 29 2005 @ 9:48:33 PM
[tinytuna840] thats good
[wibblebot01] Interesting.

Monday, August 29 2005 @ 9:48:47 PM
[tinytuna840] :-D
[wibblebot01] lol

Monday, August 29 2005 @ 9:49:02 PM
[tinytuna840] haha
[wibblebot01] I see you're amused at this.

Monday, August 29 2005 @ 9:49:17 PM
[tinytuna840] uh huh... sure lol
[wibblebot01] Yeah?

Monday, August 29 2005 @ 9:49:30 PM
[tinytuna840] alrihgty
[wibblebot01] Go on...

Monday, August 29 2005 @ 9:49:41 PM
[tinytuna840] ahh my computer keeps freezing on me!
[wibblebot01] Go on...

Monday, August 29 2005 @ 9:49:55 PM
[tinytuna840] whats yuor name again?
[wibblebot01] This is an interesting topic.

Monday, August 29 2005 @ 9:50:14 PM
[tinytuna840] i have been so tired lately, I cant wait till I can sleep in for once
[wibblebot01] That's not very good.

Monday, August 29 2005 @ 9:50:28 PM
[tinytuna840] You have been talking to a computer! One of your friends is reading the whole conversation and laughing it up right now! GET EVEN! Have the bot prank all your friends by visiting imprank.ebaumsworld(dot)com
[wibblebot01] lol

[identity profile] kimby77.livejournal.com 2005-08-30 04:07 am (UTC)(link)
omg, 2 bots having a conversation. Technology scares me sometimes.

*resists urge to prank friends*
ext_44: (blank)

[identity profile] jiggery-pokery.livejournal.com 2005-08-30 10:00 am (UTC)(link)
I would much rather talk to Wibblebot out of the two and think this shows your bot in rather a good light.

[identity profile] immora.livejournal.com 2005-08-30 12:25 pm (UTC)(link)
[tinytuna840] what are u doin?
[wibblebot01] Yes.

WIBBLEBOT01 IS KOSH!!!!!! :O